Love is Not Blind.

Bismillah xx
Petang yang mendamaikan. Ahlhamdulillah aku masih boleh bernafas didunia yang rumit ini. Tidak diduga. Aku masih banyak perlu dipelajari untuk mengejar ilmu didunia dan yang paling penting untuk dibawa ke akhirat. Bukan mudah. Cuma hanya perlukan sedikit usaha. Senyum. 

Intan Nur Syaheera binti Mohd Zulkifli.
Seorang perempuan. Pendek tapi comel. Kurus tapi ramai kata gemuk. Mempunyai gigi yang rata. Anak dara dari keluarga Encik Mohd Zulkifli dan Puan Saharah. Dirumah hanya dipanggil dengan nama "Intan", sedih. Seorang yang comel. Kuat cemburu. Bijak berkata-kata. Berpemikiran yang lembab. Lebih tertumpu kepada yang satu, Setia. Minuman kegemaran adalah Teh Ice. Paling penting sayang mama abah, Elisa Hanim dan Mohd Radzi xx ;)


Mohd Radzi bin Darus.
Seorang lelaki. Tinggi. Kurus. Dada burung. Mempunyai gigi yang renggang. Anak teruna dari Encik Darus dan Puan Zubaidah. Dirumah dia dipanggil dengan panggilan "Adik", sungguh comel. Seseorang yang mempunyai gaya yang macho tapi tak macho pun sebenarnnya. Kuat cemburu. Suka hidup sendiri. Jarang bercerita dengan orang kisah hidupnya. Apabila mempunya duit poket lebih, dia akan berjoli sampai em habis. Sangat addicted with Milo Ice. Sayang mama ayah, Arief Azrai, Ikhwan Ramli, Erfannordin, Farhan & others. Dan juga sayang Intan Nur Syaheera xx ;)

Setiap details yang ada pada dirinya, aku perhatikan. Mungkin ada sesuatu yang aku tidak tulis. Ataupun aku sendiri tak tahu. Nevermind. Satu hari aku akan tahu segalanya. Tak semestinya, dia... orang yang kita sayang perlu tahu segala kisah hitam kita. Kan? Itu rahsia kita. Sampai bila-bila ia akan menjadi satu rahsia.