My Friends & My Future.

Assalamualaikum kum kum kum.

I have no idea what I wanna to post. But, I'll trying to post something. 




Still trying..................



hmmm trying.................. 



trying.................



Okay, here we go!




First of all, I miss my old friends. Yes, I really miss them. Nur Hidayah binti Hermanto, Nur Fatihah binti Karim & Nik Farah Amalina binti Nik Zuhailan :( Guys, where have you been? You know what, Nur Elisa Hanim binti Jamal Omar, she's the one who's stay by my sides. Only her. Mana janji yang kata kita perlu bersama even berjauhan? Mana guys? Dah lupa? Oh, mungkin korg lupa. Tapi aku tak. Janji yang kata nak duduk serumah walaupun dah habis sekolah. Mana? Kelaut...... Takkan setiap masa dan saat aku yang perlu cari korg. Bila aku tak cari, mula lah kata kawan lupa kawan. Its not funny guys. Korg buat aku macam tak wujud. I'm here! And I'm still alive! Tak nampak? Buta? Great. Aku nak korg tahu, yang aku rindu korg. Bukannya susah nak jumpa. Set masa, tempat apabila free, jumpa. Sedangkan Elisa yang belajar dekat Kedah pun, I'm still jumpa dia juga apabila dia balik rumah. Ini korg yang duduk area Ampang. Pls lah guys, korg dah lupa aku ke? Hmmm. Kalau dah lupa, nevermind. Aku still anggap korang kawan! Kawan yang takkan berpisah. Thats all.




  OUR FRIENDSHIP WILL NEVER ENDS
_________________________________________________________________________________




Mohd Radzi bin Darus

17 December 2012
HAPPY 4 MONTHSARY!

I'd never regret to meet you. I'm pretty sure, you're my future. Its ain't impossible. Eventhough you're not perfect, but you're all I want. I have someone who loves me more than everything. Caring about me 24 hours. Missing me 24 hours. Ahhhh I'm the lucky one here, in our world. Iloveyou for real!

Pray for us, guys. InsyaAllah.