Be attention.

Assalammualaikum. Hi guys. Dah lama tak update. As usual, I've a storyyyyyyyy. Hehehe. 

Firstly, I'm sorry to you bloghearts. Saya terlupa nak hilangkan habuk di badan serta dinding awak. Saya bukan taknak sentuh tapi saya ada masalah selama ni. Sebab awak, saya jadi begini. Tapi tidak mengapa, saya dah okay. Saya harap awak tak marah saya. Cium sikit. Muahhhhhh! 



Okay, permulaannya disini. Saya nak mulakan hidup baru. Boleh tak? Ah... Tapi Dii tetap dihati saya. Don't you ever disturb us. Done. Sebenarnya takde orang kacau pun. Cuma.... Taknak cerita nanti the biggest problems will come. I'm sure about it. Lupakan..
 
Oh sebelum terlambat, result SPM nak keluar dah. 
YaAllah takutnya...... Selamatkan saya dunia akhirat. Permulaan kiamat bagi semua pelajar SPM 2011. Kihkihkih. Better bunuh diri sekarang, nanti menyesal tau. 
Whatever Intan ~

My Birthday is coming. Getting closer. Result SPM also. And I'm dying.. So sad. Crash! 


Eh tadi bukan nak cerita ke? Bukan ada story ke? lain kali lah ye saya cerita. saya busy... Sangat. Hew. bye blogger. And takecare for a long time k baby k. Muah. 

No comments: