Hi girls, please being fucking cool.

Hi blogger, 
Aku hm hm nak cerita sesuatu. Tempat ini adalah tempat terbaik untuk aku luahkan perasaan. Papehal pun, thanks blog. I love you! Hihihi.Ok, nak cerita ni. Baca tau peneman setia. Haha.


Here is story begin :

Hm. Aku patut cemburu bila Eya text kau. Tapi aku tak kisah sebab aku tahu dia excouple kau. Dia mesti rindu kau punya. Samalah masa aku rindu Kasha dulu. Hah dulu ok? sekarang tak lagi. Aku sayang kau Dii. Aku tahu kau cemburu bila aku asyik cakap pasal bulan yg selalu membuatkan aku rindu Kasha. Alah benda dah lepas. Aku pun dah taknak ingat. I'm sorry Dii. Tapi agak lah Eya woi. Dah tahu Dii dah ada girlfriends, dan kau kenal girlfriends dia siapa kan. Jadi kau takde hak nak kacau relationship orang. Aku bukan nak gaduh dengan kau. Kau jangan mulakan benda yg tak patut menjadi isu. Takperlu nak "I miss you" bagai, salah hantar text. Alah benda dah lapuk, dah makan dek zaman. Aku tak berminat lah gaduh macamni. Kau pun dah besar, besar dari aku. Aku hormat kau, kau patut hormat aku juga. Macam mana aku nak hormat kau kalau perangai kau serupa anjing. Aku minta maaf k, aku terkasar bahasa sebentar tadi. Aku tak kisah kau nak kawan dgn Dii, aku tak kisah! Dii cakap dia yg taknak kawan dengan kau. So blah lah! Easy right? Haih. Aku taktahu lah sejak akhir-akhir ni macam bangkai pula perangai. Aku ingat semenjak kau remove aku dari facebook, takdelah kau kacau hidup aku. Tapi? Ya'allah, kenapa lah perempuan ni tak faham bahasa. Please, find a new life. Lifeless -.- Hihihihihi. Ok lah, aku pun malas nak buat karangan dekat sini cerita pasal kau. Semak~ tapi aku nak kau faham apa yg aku cuba lakukan ni. Senang jekan? tolong blah je. Haha. Kbye Assalammualaikum.

Hi Erynn Namira, I'm freaking hate you! Bye.

This is my blog. And I know what I'm doing. K peace.

No comments: