Nothing at all. Just for fun.

Aku nak cakap, Aku dah tukar background dan lagu blog. Hoh knp background aku buruk ni O.o K pergi mati. Aku punya blog bukan kau. Betul tak betul tak? Hikhok. Tapi kenyataan aku mengaku memang buruk. Err takde background lain doooooo. Penat dah gua cari. Berbulu oh. Hmmmm. Tapi en lagu blog gua best. Sayup je dongar. Haha. Apa pun takboleh. Aku dah malas nak fikir pasal blog ni. Nak update apa pun aku dah taktahu. Bukan ada org baca pun. Wuwuuwwuwu. Ok tu aku taktahu. Kalau ada org baca terima kasih. Tu je mampu ckp. Hohee. Assalammualaikum.

Ohyea sebelum terlupa, untuk Ammar Farith, aku terasa dengan kau. Sebab apa semua nanti aku cakap. Hmmmm.

Weh IloveneedmissYouuu Ahmad Zuhdi. I'm Happy with you. You're the best I ever had.
&&
You're the one in a million.

No comments: